شبکه بهداشت و درمان بردسکن

واحد آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

واحد آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی بیمارستان ولی عصر (عج) بردسکن
 
  • مسئول : حمیدرضا امینی نیا
  • پست سازمانی: کارشناس آمار و خدمات ماشینی
  • پست الکترونیک:  AmininiaHR1[at]Mums.ac.ir

    •  
    • کارشناس : سمیه نظیفی
    • پست سازمانی: کارشناس  ارشدکامپیوتر
    • پست الکترونیک:  Nazifis3[at]Mums.ac.ir

       


 

 شرح وظایف کارشناس فناوری اطلاعات بیمارستان:

  • نصب وراه اندازی سیستمهای کامپیوتری بیمارستان
  • مشارکت درراه اندازی شبکه های کامپیوتری باهماهنگی مرکزITدانشگاه
  • بازدید دوره ای ازرایانه های بیمارستان و رفع عیوب سخت افزاری و نرم افزاری
  • انجام تنظیمات مربوط به شبکه جهت اتصال به اینترنت و اینترانت
  • آموزش و راهنمایی پرسنل جهت رفع مشکلات سخت افزاری ونرم افزاری
  • پیشنهاد مشخصات تجهیزات شبکه مورد نیاز و برآورد قیمت آنها با هماهنگی مرکزITدانشگاه
  • همکاری درنصب و راه اندازی و آموزش نرم افزارهای مربوط به حوزه خود
  • تهیه برنامه آموزشی برای کارکنان
  • همکاری در مطالعه و ارزیابی فعالیتها و سیستمها و روشهای موجود و ارائه پیشنهادات اصلاحی در جهت نیل به اهداف سازمانی
  • عیب یابی شبکه LANواحد مربوطه و رفع عیوب با هماهنگی مرکز IT دانشگاه
  • نصب و راه اندازی نودهای جدید در واحد مربوطه و نظارت بر اجرای آن
  • نصب آنتی ویروس و انجام تنظیمات شبکه جهت اتصال به اینترنت و شبکه با هماهنگی مرکز IT دانشگاه
  • تست و تأیید طرحهای شبکهLAN واحد مربوطه
  • پیگیری علل سخت افزاری بروز اختلال یا قطع اینترنت
  • بررسی و کارشناسی کارکرد و اختلالات موجود درشبکه بیسیم واحد مربوطه
  • نظارت بر امنیت شبکه در واحد مربوط
  • کارشناسی فنی در تهیه نرم افزار برای واحد مربوطه وارائه گزارش مکتوب زیر نظرمرکز IT دانشگاه
  • ارائه مشاوره جهت استفاده از تجهیزات جدید
  • کارشناسی و نظارت بر کارکرد فنی نرم افزارهای واحد مربوطه
  • نصب واصلاح ویندوز رایانه های واحد مربوطه و انجام تنظیمات مربوطه و سایر برنامه های کاربردی مور دنیاز
  • آموزش کاربران جدید اتوماسیون اداری
  • نصب و راه اندازي سرور HIS  و پشتیبان گیری از آن
  • مدیریت و پشتیبانی از سیستم HISکه شامل موارد ذیل می گردد:
  • آموزش استفاده از سیستم به کاربران واحدها
  • رفع اشکالات کاربران در ثبت اطلاعات
  • انجام تعاریف سیستم شامل تعریف کاربران، تعریف بیمه ها به همراه جزئیات بیمه ای، تعریف اقدامات و ...
  • بررسی فرایندهای سیستم و ارائه راهکار مناسب

 تماس باواحد فناوری اطلاعات بیمارستان: